otrdiena, 2011. gada 1. marts

Raksts no portāla tvnet.lv: aizbraucēja pārdomas atbraucot atvaļinājumā uz LV!

http://www.tvnet.lv/zinas/tava_balss/367861-jo_ilgak_esmu_latvija_jo_vairak_gribas_palikt


Jo ilgāk esmu Latvijā, jo vairāk gribas palikt





Ilustratīvs foto
  TVNET lasītājs
2011. g. 1. martā, 08:18
Šobrīd atkal esam Latvijā. Uz cik ilgu laiku, nezinu, jo esmu atvaļinājumā. Jo ilgāk esmu mājās, jo vairāk gribas palikt, bet tai pašā laikā apzinos, ka te mēs nevienam neesam vajadzīgi. Latvijas valdība dara visu iespējamo, lai mēs, jaunā paaudze, te nepaliktu.
Minēt piemērus šādam viedoklim? Uzskatu, ka bezdarba problēma netiek risināta vispār, algas nav algas, bet īstena ņirgāšanās, jo neviens, pilnīgi neviens cilvēks nespēj izdzīvot ar 200 latiem mēnesī. Tā ir vienkārši izdzīvošana, dzīvības vilkšana, bet es esmu CILVĒKS. Man ir dota tikai viena dzīve, un es gribētu, lai ar savu darbu varētu celt Latvijas labklājību, lai varētu strādāt savā valstī, nebaidoties par rītdienu un vecumdienām. Diemžēl dzīves realitāte ir tāda, kāda šobrīd tā ir...
Katru gadu atgriežos ar cerību, bet ar katru gadu tā sarūk arvien mazāka. Šobrīd neticu mūsu valstsvīriem, neticu nevienam viņu vārdam, jo solījumi, kas tika doti, ir kā ziepju burbuļi.
Dati par aizbraucējiem - neprecīzi!
Reklāma
Man ir meita, gribētos vēl kādu bērnu, gribētos, lai viņš runā latviski, bet arī tas mums tiek atņemts. Ir sajūta, ka kāds apzināti ved valsti uz bezdibeni. Lasu statistikas datus, kas it kā liecina, ka cilvēki no Latvijas aizbrauc mazāk.
Muļķības! Brauc prom katru dienu, simtiem.
Piemēram, arī pati neesmu ne imigrācijas dienestam, ne kādam citam par savu aizbraukšanu paziņojusi. Mani draugi tāpat. Tāpēc droši varu apgalvot, ka dati par aizbraucējiem ir neprecīzi. Šokēja nesenā ziņa par pensijas vecumu. Gribētu izmantot izdevību un pajautāt: vai valstsvīriem vispār ir nojausma par to, cik slimi cilvēki ir Latvijā? Ka daudzi neiet pie ārstiem, jo vienkārši nav par ko!
Vecie cilvēki, kas ir palikuši vieni, vispār nolemti nāvei.
Un es zinu, ko runāju, jo mums te tādi blakus dzīvo! Es tik ļoti mīlu savu zemi, bet ir saujiņa cilvēku, kuri liek mums to pamest... Es cenšos saprast, kā var vadīt valsti, to iznīcinot, gadu no gada, dienu no dienas? Laikam jau izpratne par mīlestību pret valsti valdībai ir citādāka nekā mums, parastajiem cilvēkiem. Tikai būtu jāatceras: ja aizbrauks vēl daži simttūkstoši, kas tad ar Latviju notiks? Bet es negribu šobrīd par to domāt, jo vēl dažas dienas būšu SAVĀS MĀJĀS...
Lija